Alla inlägg den 8 januari 2017

Av tabbi - 8 januari 2017 00:10

Denna dag blev lite flipp out på många sätt och speciellt missförstånd på alla sätt.
Träffade min kompis i dag fick bland annat båtbiljetten.
Skulle ha tagit med mitt lilla ? med men han somnade precis innan man skulle ut med honom ha en mor och son dag tillsammans med kompisen.
Men blev en bra promenad ändå.
Först ringde min mamms mig och undra när jag kommer hem sa så småningom.
Plötsligt ringde min syster mig som undra vad jag hittade på.
Och frågade om hon kunde låna pengar av mig kändes lite pö om pö.
Men sa till henne att jag kan komma när jag hade kommit hem.

Sen blev det tjafs med mammsen senare och sen utskällning av syrran också.
Men tänkte hon får låna och lovade ge tillbaka dom som jag hoppas hon gör också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards