Direktlänk till inlägg 9 januari 2017

Vet inte

Av tabbi - 9 januari 2017 00:50

Måste säga att jag inte känner mig rätt så förvirrad över många saker.
Känner att jag vill prata med min kära syster om detta.
I den situation som jag nu har hamna i och som jag nu inte riktigt kan släppa eller pga att inte vet hur jag ska göra eller för beslut på det hela.
Eftersom jag också skriver dagbok så håller jag det helst i det området.
Men kan ge punkter på vad det är

1. Kryssning
2. Kompis
Känner jag nu behöver prata ut om det vare sig om det blir tårar av det hela eller inte men känner att jag inte mår bra av denna situation som jag har hamna i.?
Så mycket om kompisen är vad dagboken innehåller som sagt.
Känner mig kontrollerad mm.
Ångrar lite att jag tog kontakt med men som kompis och inte något nytt förhållande.
Har 2 killar som jag är intresserad av och en av dom ska jag träffa i morgon på en kopp kaffe.
Verkar kunna respektera saker och klok mer än vad denna kompis gör som slängde en massa skit om min mamma som gjorde mig ledsen.
Och prata om förtroende för henne igen också och hur jag ska få tillbaka det också det är tung situation.
Men känns bra i allafall när det gäller denna kille jag ska träffa i morgon.
Och som han sa som gjorde mig glad att jag är hans typ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tabbi - 9 januari 2017 23:23

Åkte till min syster i dag efter helgens upplevelser. Kände att jag behövde prata ut och hur jag ska göra och ta beslut också så klart. Annars lugn dag har det vart fundera på det här med kompisen . Börja prata med en i dag som verkar vara väldigt...

Av tabbi - 8 januari 2017 00:10

Denna dag blev lite flipp out på många sätt och speciellt missförstånd på alla sätt. Träffade min kompis i dag fick bland annat båtbiljetten. Skulle ha tagit med mitt lilla ? med men han somnade precis innan man skulle ut med honom ha en mor och so...

Av tabbi - 7 januari 2017 00:53

Syrran kom på besök i dag också efter inte mått så jätte bra 2 dagar. Så kom hon i dag och hälsa på. Min lilla gubbe blev rätt blyg först och sen lugna det sig. Men han fick vara inne stog -18 så . Min kompis skulle komma förbi också men hann int...

Av tabbi - 6 januari 2017 00:08

Träffade på efter middagen i dag min vännina och hennes dotter. På dagen blev det städning och tvätta håret. Och har lite funderingar om kryssningen till Helsingfors också . På ett sätt känns det bra och på ett sätt inte. Känns lite jobbig att gå...

Av tabbi - 4 januari 2017 23:57


Vakande vid halv nio ungefär. Sov ganska bra i natt också gjorde jag. Min syster skulle komma men det blev lite ändringar. Eftersom jag behövde nya åksjuketuggummin så blev det upp till Fridhemsplan och Apoteket där. Dom här calma åksjuketuggummi...

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards