Alla inlägg den 6 januari 2017

Av tabbi - 6 januari 2017 00:08

Träffade på efter middagen i dag min vännina och hennes dotter.
På dagen blev det städning och tvätta håret.
Och har lite funderingar om kryssningen till Helsingfors också .
På ett sätt känns det bra och på ett sätt inte.
Känns lite jobbig att gå bakom ryggen på mina föräldrar att låtsas att det är min kompis som jag kryssar med fast det inte är det.
Tog lite råd av vänninan också om vad hon tyckte om detta.
Åker ju med en som är kär i mig och jag ser bara som kompis.
Han ser som en romantisk medan jag som en kryss med att roligt och tänka på sig själv koppla av änga egen tid ha roligt.
Har lite ångest för detta helt ärligt.
Känns fel att gå bakom ryggen på mina föräldrar plus mammig Son skriker efter mamma bara så fort jag ska gå på WC.an som exempel.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards