Alla inlägg under september 2016

Av tabbi - 30 september 2016 23:54

Trodde eller hade planera närmare
Igår gymm kläderna/skor mm.
För kl 11:00 i dag på gymmet det trodde jag det.?
Hade lillen i famnen fick sjunga olika barn sånger för att få honom och
Somna också .
Men sov ungefär kvart .
Sen när jag kom till gymmet så var
Plats chefen där som jag pratade med också.
Berätta att lillen hade blivit förkyld och gav mig lite tips på olika booster till honom angående vitaminer också.
Träffade fd platschefen m också men hann ej prata med.
Bytte kläder till gymm kläder så var kl 10:30 ställde mig på crossentrainer så dök min pt upp så jag blev ett frågetecken men icke svettig så gjorde jag mitt bästa för att ha pulsen på lagom nivå också med tanke på min förkylning också.
Även om den inte är som min älskade son förkylning.
Hemma så blev detta att ta tempen på honom och det hade nästan blivit upp till 40 grader.??
Men sjönk senare på kvällen också.

Av tabbi - 30 september 2016 00:00

Sonen började vara grinig redan på morgonen igår, hyfsat humör i morse hade också.
Och själv var man också små grinig av sig gick ut över pappsen ?.
Gjorde lite ärenden efter lämnadet på förskolan och pratade med henne som sonen har acceptera och som jag kände mig mest positivt välkomnande av också.
Sa att jag hämtar honom halv två.
Märkte att han var extra trött och som jag misstänkte att han var på väg o bli dålig ?.
Snora väldigt mycket också gjorde han och grinig så slutade med att jag bestämde att ringa o säga att min lilla har blivit dålig.
Som jag själv är på gång att bli också.

Av tabbi - 28 september 2016 23:54

I dag sista dagen som jag är med hela dagen på inskolning i morgon blir det bara att säga hej kommer snart.
Skit väder i morse och halva förmiddagen svinkallt i lokalen på förskolan.
Blev bjuden på en kopp kaffe /te men aldrig instruktion till köket var det så struntade i det.
Lillen var helt vild sen överskott energi var det.
Tog en promenad med lillen på kvällen

Av tabbi - 27 september 2016 23:44

Vakande av att sonen hade klättra upp på mig och satt sig mot väggen och började banka på mig för att få liv i mig också med min pappa jätte roligt åt det.
Vid mat stunden i dag så fick jag lite vibbar sär behandla på min son med att bara ta andra barnes mat fram men inte intresserad av såna som är halv och halv vegeterianer.
Och sen var den en i personalen sommar skit

Av tabbi - 26 september 2016 23:51

Hade kl på 07:30 kunna vakna i tid och plus kunna dra mig en liten stund trodde jag.
Plötsligt hörde små tassar som kom in till mig med att få mig till liv.
Gjorde mig i ordning så promenerade vi i väg till dagiset.
Sonen var ganska rädd men misstänkte det så fick bära honom rätt mycket också i bland var han försiktig med att känna och peta på saker.
Och när det gällde sov stunden så var jag vid hans sida hela tiden han somna i famnen på mig och höll mig i handen också när han somnade.
Annars tyckte jag det gick rätt bra.

Av tabbi - 25 september 2016 23:39

Vaknade av kl i morse ? inte gjort på ett par dagar eller.
Men lilleman var trött så han somnade väldigt snabbt i vagnen gissar på nästan två timmar också.
I morgon så börjar lilleman på dagis känns väldigt konstigt om dagarna när han ej är hemma som man haft
Honom.
Men får se hur det går nu denna vecka från och hur det kommer att gå också.?
Men jag kommer ha honom där så länge han orkar vara där.?
Inget bra att pressa honom till i allafall.
Men lovar berätta i morgon hur hans dag 1 också.?

Kom en hel karavan av motor cyklar från olika årtal är det också, vet tyvärr ej om det var nån demostration eller om det var olika mc klubbar som kom.

Av tabbi - 25 september 2016 09:17

Ut med sopor 2 gånger ut och gå 2 gånger.
Skulle ha träffa en kompis men nähä frågade om vi skulle ses så kom inget något alls.?
Det är verkligen oförskämt som sagt .
Men kanon väder hela dagen smått mulet på morgonen.
Blev med bjuden av en annan kompis till helenius hörna som jag svarade ja till även om jag inte är så intresserad men det är ju kul att se David så tänker jag.
Sen köpte jag en concutring också igår ska lägga ut bild på dessa.
Är väl nu foundation och puder som fattas.
En concutring borste rougeborste puder borste.
Sen ska jag kryssa i pappret som jag skrev alla produkter på och se om jag har alla ansiktsprodukterna.

Av tabbi - 24 september 2016 00:06

När jag vaknade så hade grymt ont i armen vänstra kan bara ha den just nu raklång i stort sätt.
Men knappt kunna hålla i min son eller lyfta honom.?
Och sen också vid revbenen ont.
Alltså ingen träningsvärk känns det som eller.
Detta har jag haft tidigare också många år sen värken cirkulera i kroppen som nu.
Vart på ärenden sen mammsen har haft ett allvarligt snack med pappsen om lite saker som har med hans hälsa att göra.
På kvällen kom en kompis över och sa hej bad hjälp av den här kompisen för att jag börja fundera på om jag ska börja med detta som kompisen kör med uppdrag poäng mm tjäna pengar också på det sättet.
Och ha något o göra på dagarna utan att hålla på med avancerade saker .
Gå omkring ta lite bilder om det behövs mm.

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards