Alla inlägg den 3 januari 2017

Av tabbi - 3 januari 2017 00:27

1/1 god fortsättning på det nya året! Igår var det en lugn dag i stort sätt.
Promenad med lilleman och sen hem till syrran och fika med henne.
Promenaden såg jag branden på boulebaren var väldigt obehagligt.
Men sen där på åkte jag till min syster i allafall och var där en stund.
Så var min dag igår och sen på kvällen ringde en kompis till mig satt prata en stund.
Sen min andra kompis som hade bokat en kryssning till Helsingfors känns lite så där när jag har en så mammig son som bara står och bankar på WC dörren om jag är där.
Men a hytt och sjö frukost till Helsingfors.

Och i dag 2/1 jan.
Så var jag till min dietist och prata med henne och nu fick en matdagbok som jag ska skriva ett par dagar tills vi ses nästa gång som jag förstog det.
Träffade min kompis som skulle ha badbyxor till kryssen som ville bada i poolen.
Tog en fika och prata lite.
På kvällen ringde min syster som fråga om jag ville komma över en stund till henne.
Som jag tog och gjorde.
Behövde prata av mig lite om kryssen och beslut ångesten som jag har om detta också.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards