Alla inlägg den 11 november 2016

Av tabbi - 11 november 2016 13:51

I kväll blir det kryssningen med ace Wilder som artist hade egentligen nanne Grönwall men ställde in på grund av sjukdom.
Men packat o klart nu slappar i
Fåtöljen o vaktar sonen som nu sover.
Skriver jag inte något mer i dag
Gör jag det i morgon kväll.

Av tabbi - 11 november 2016 00:12

Vakna runt 08:00 lite jobbig dröm
Om förra sambon som dog i byggolycka men det berättar mer om när det närmar sig när olyckan inträffa .
Men var till gymmet i dag en sväng körde hårdpass på crosstrainern men hemma i god tid i allafall.
Och min lilla i 40 graders feber igen.
Han har mesta dels sovit antingen i min famn eller mammsens.
Började ?? några gånger el snöblandat regn skulle nog mera säga.
Men fick håret tvättat nu och sen också fixa mig under armar ben och toppade håret lite också kände det var på tiden.

Så såg det ut på crossen i dag!
Sa hej till min pt som jag snart har tillbaka och då jävlar nu ska jag komma i form.
Från och med 15/11 ska jag ta en start bild på hur jag ser ut nu och sen ta en gång i månaden men samma klädes plagg självklart .
Och samma datum också ska skriva upp i kalendern så det blir samma
Datum varje gång.?

Presentation

Är en glad ensamstående mamma till en underbar son, älskar det mest i livet från tränings till resor och mycket mera

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards